reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimír Gábor

Vladimír Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slobodný človek nehľadá nepriateľov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKomentáreÚvahy idealistoveFotoblogInternetFilozofické variácieSúkromné momentkyDrobnostiMoje myšlienky slovami iných

reklama

Drobnosti

Zázrak: zmeniť záznam v ORSR sa dá aj elektronicky

Vladimír Gábor

Zázrak: zmeniť záznam v ORSR sa dá aj elektronicky

Prvá lastovička pri mojej elektronickej komunikácii so štátnou správou - podarilo sa mi s použitím zaručeného elektronického podpisu zmeniť trvalé bydlisko v Obchodnom registri.

  • 13. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 923x
  • 0
Prosím, neponúkajte mi už kreditku

Vladimír Gábor

Prosím, neponúkajte mi už kreditku

Pracovníčka v banke bola milá a príjemná, nemôžem proti nej povedať ani pol slova. Svoju prácu, vydanie novej debetnej karty, zvládla profesionálne, bez problémov. Pri odchode mi však, nenútene, ponúkla opäť využívanie kreditky. Ďakujem, neprosím si, keď budem mať záujem, ozvem sa. Bola neodbytná, tak som jej to skúsil povedať jasnejšie - kreditku som už mal, viem, čo to znamená v živote človeka, ale zrušil som ju.

  • 3. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 210x
  • 73
Síce drahšie, ale zato redšie a menej kvalitné

Vladimír Gábor

Síce drahšie, ale zato redšie a menej kvalitné

Niekto pri prechode na Euro mení menu, nie cenu. Iný mení aj cenu a ešte k tomu dáva bonus - znižuje kvalitu, alebo množstvo.

  • 28. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 538x
  • 9
Desatoro konštruktívnej hádky

Vladimír Gábor

Desatoro konštruktívnej hádky

Kto z manželov by to nepoznal? Chvíle, keď sa situácia doma kvôli nejakému problému vyostrí, si často žiada vysoké obete - na nálade v rodine, na emóciách, i na zdravom rozume. Keby som chcel byť zlomyseľný, povedal by som, že ženy sa nevedia hádať. Povedal by som, že sa pri hádke zaslepia, príliš si to berú k srdcu, pod celou situáciou len prikurujú, prosto, že sa hádajú ako celkom zmyslov zbavené.

  • 7. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 875x
  • 21
Svoju ženu nebijem, ani nebudem

Vladimír Gábor

Svoju ženu nebijem, ani nebudem

Po vzhliadnutí videa, o ktorom píše článok Bitie žien v katarskej televízii začínam mať pocit, že som asi buď veľmi primitívny, alebo nadmerne preduchovnelý. Nielenže nebijem svoju ženu, ale ani svoje dieťa.

  • 21. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 162x
  • 20
reklama
Čaro reči

Vladimír Gábor

Čaro reči

Správy STV: "Rezort (Ministerstvo financií) má vypracovanú analýzu, koľko bude stáť splnenie vládnych sľubov, ale odmietlo nám ju poskytnúť s tým, že nie je oficiálna". Inými slovami: Vieme, ale nepovieme. Ako malé deti.

  • 15. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 887x
Všetko najlepšie k meninám

Vladimír Gábor

Všetko najlepšie k meninám

Asi by boli, páni riaditelia, ktorých podpisy sú pod meninovými blahoprianiami posielanými desiatkam tisícom klientov svojich firiem (poisťovne, splátkové spoločnosti) dosť prekvapení, keby im títo milé pozdravy na ich meniny opätovali.

  • 30. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 973x
Povedz mi ako často meno Božie spomínaš, ja ti poviem kto si

Vladimír Gábor

Povedz mi ako často meno Božie spomínaš, ja ti poviem kto si

Podľa toho, čo okolo seba počujem, by sme sa mohli mylne domnievať, že mnohí ľudia si vychutnávajú náboženskú slobodu plnými dúškami. Neboja sa hlasno zvolávať mená náboženských osobností na verejnosti, pri rôznych nezávideniahodných, ale aj celkom bežných situáciach, mimo chrámov, len tak na uliciach, v kanceláriach, alebo domácnostiach.

  • 27. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 595x
  • 14
Ja je ty a ty je ja

Vladimír Gábor

Ja je ty a ty je ja

Nedokážem vysvetliť mojej jeden a pol ročnej dcére, kedy má použiť zámeno Ja a kedy ty. Vykecáva sa na svoj vek síce slušne, ba dokonca dvojjazyčne (slovensky/anglicky), ale na toto si zatiaľ nevie zvyknúť.

  • 15. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 527x
  • 2
Natiahla sa za mnou ako chobotnica

Vladimír Gábor

Natiahla sa za mnou ako chobotnica

Vystrčila mi pred oči akési telové mlieko zabalené vo farebnej krabičke s tým, že je to darček pre mňa - úplne zadarmo. Takmer ho pustila na zem, čo ma prinútilo vziať si ho do rúk. Pousmial som sa a pristal som teda na hru, ktorú začala.

  • 2. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 973x
  • 6
reklama
Kostoly moderného konzumu

Vladimír Gábor

Kostoly moderného konzumu

Vyrástol pred nami ako z vody. Začali ho stavať začiatkom roka a po necelých dvanástich mesiacoch sa už vypína v celej svojej kráse. Príchod najväčších sviatkov si cirkev komercie predsa nemôže nechať ujsť. Max Centrum v Trenčíne - chrám, ktorý naplní vaše túžby do poslednej kvapky. Ak ste smädní, napojí vás, ak ste hladní, nasýti vás, ak ste nahí, zaodeje vás, pokiaľ máte pri sebe dostatočnú almužnu.

  • 27. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 265x
  • 14
Kam z konopí

Vladimír Gábor

Kam z konopí

Aké dobré a dôležité je zachovať si chladnú hlavu v situáciach, kedy by sa človek už najradšej na všetko vykašľal. Pracovný nápor a starosti sú niekedy také reálne, že sa od nich nedokážem odtrhnúť ani mlčky kráčajúc domov. Chce to kľud, všetko bude nakoniec dobré.

  • 8. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 971x
  • 0
Zvýšené obrátky

Vladimír Gábor

Zvýšené obrátky

Robím desať vecí naraz, ale to nie je nič nové. Keď je "špička", inak to nejde. Priority sú všetky z nich, teda aspoň si to ich aktéri myslia. Ale nie je to nič príjemné. Vnútorne cítim akýsi tlak... žeby stres? Keď o strese čítam v časopise, uvelebený na pohodlnom gauči, príde mi až nepochopiteľné ako môže byť niekto vystresovaný. Aké to vlastne je byť v strese? Asi je to ako s tým sýtym, čo neverí hladnému. Teraz už viem. Keď som "v tom", viem, že je to práve ono. Dve rozrobené veci zapísané na papieriku, ďalšie dve v hlave, ktoré idem urobiť okamžite lebo sú fakt veľmi dôležité. V prijatej e-mailovej pošte nervózne čaká päť nevybavených správ. Hm, alebo som to ja, kto je nervózny? Zvoní telefón, ktorý rozbieha spúšťací mechanizmus... "Idiot!", vyhŕknem zo seba, srdce mi divo tlčie...

  • 26. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 970x
  • 0
Rodič - špeciálny agent

Vladimír Gábor

Rodič - špeciálny agent

Byť rodičom, resp. angažovaným rodičom, je ako plniť mimoriadnu misiu v úlohe špeciálneho agenta. V sťažených podmienkach, ktoré sa vopred nedajú dokonale nasimulovať, musia byť urobené veci, od ktorých závisia ľudské životy (teda, minimálne jeden).

  • 13. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 035x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu