reklama

Moja milovaná

Aby si si zase nemyslela, moja zlatá, že si stále dobručká ako sladký med. Vieš sa aj pekne rozčertiť, vieš zúriť a trucovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Najhoršie je, keď nie si dobre vyspinkaná. Vtedy, už po krátkej chvíli, začneš byť podráždená, nič ťa nebaví a všetko ofrfleš. Tým tvojim typickým bábätkovským frflaním, ktorému rozmieš len ty sama, a my, tvoji rodičia.

Kritickou situáciou po kúpaní je obliekanie. Si celá rozrušená z vaničky, pretože si mala v ruke loďku, ktorú si ohrýzala a udierala ňou všade naokolo, kde sa len dalo, čľapotala a ihrala si sa. Nenápadne som ťa počas toho umyl tak, aby si si to ani nevšimla. Ale potom som si ťa dovolil, ja drzáň, vyrušiť v tvojich zábavkách (aby si neprechladla, pretože voda bola stále studenšia) a vyhnal som ťa z vaničky.

Teraz si na prebalovacej podložke a ak ťa chcem nakrémovať, potrebujem, aby si aspoň trocha spolupracovala. Ale kdeže. Obliekanie je to posledné, čo by si chcela teraz robiť. Naťahuješ svoje ručičky po škatuľke so všetkými tými tvojimi pakšametlami , a keď ti v tom bránim, aby som ťa nakrémoval, nasadil plienku a obliekol skôr, než klesne teplota, ešte pred chvíľou udržiavaná ohrievačom, spustíš vreskot. Ty sa chceš naťahovať a prevaľovať - čaká ťa ešte veľa práce všetko okukať, ochutnať a otrieskať. A nehodláš o tom so mnou diskutovať. Obriadiť a obliecť ťa za takýchto podmienok je neraz nadľudský výkon.

Nečakám, že sa ti to bude páčiť, ale chcem od teba aspoň toľko, aby si chvíľku kľudne ležala. Docieliť sa mi to však podarí až keď začnem rad za radom napodobňovať zvuky všetkých zvierat, ktoré poznám. Vtedy na mňa vyvalíš očká a podchvíľou sa usmeješ. Voloviny - na to by ťa bolo - ale aspoň ťa zatiaľ bleskurýchle oblečiem.

Si naša radosť, aj starosť. Ale my sme ťa nechceli len preto, aby si nás zabávala - sme pripravení sa pre teba obetovať.

Detstvo je vraj najšťastnejšie obdobie života. Škoda len, že musíme najskôr dospieť, alebo dokonca až zostarnúť, aby sme to poznali. Pretože dospelí musia zápasiť, kým ty jednoducho žiješ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Vladimír Gábor

Vladimír Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slobodný človek nehľadá nepriateľov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKomentáreÚvahy idealistoveFotoblogInternetFilozofické variácieSúkromné momentkyDrobnostiMoje myšlienky slovami iných

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu