reklama

Čas na zmenu

Počas posledných šiestich rokov som vybavil tisíce klientských telefonátov. Tá práca mi dala veľmi veľa, ale už toho bolo naozaj dosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hladko prechádzam svojim životom, takmer ničím nerušený a šťastný. Že vôbec čas plynie si, z času na čas, uvedomujem až potom keď sa na chvíľu v celom tom zhone zastavím, poobzerám sa za seba čo bolo kedysi a porovnám to s prítomnosťou.

Šesť rokov práce s klientami si vybralo svoju daň. Prvú časť telefonického rozhovoru už ani nevnímam. V tretine popisu problému klienta už viem o čo sa jedná, ale musím ho nechať "vykecať sa", napriek tomu, že už viem ako to celé dopadne.

Je to tak trochu vzrušujúce, pretože vždy je na mne, akým tónom sa k druhej strane prihovorím. Keď chcem, tak som prísny. Keď chcem, tak som chápavý. Keď chcem, tak je telefonát nekonečný a nikto ani na sekundu nespozná, že nerobím pre klienta maximum.

Vyskytla sa mi výborná príležitosť na zmenu. Som rád, pretože terajšia pracovná náplň ma už naozaj ubíjala. Film, ktorý vídite už po stý krát. Stále sa opakujúce problémy. Svet, ktorý vie všetko, okrem toho, ako sa pripojiť na internet. Takmer všetci sa zhodne zaprisahávajú, že nič v nastavení nemenili, a teda nechápu, prečo im to nejde. Niekedy nechápu, ako sa môže niečo zo dňa na deň pokaziť. Poznám to už naspamäť, od A do Z. Naozaj stačilo.

Ku šťastiu nepotrebujem nič viac než tvorivú rutinu. Potrebujem poznávať nové veci a rozmýšlať nad tým, ako ich zrealizovať. Mám to šťastie, že keď ja som produktívny, internet je ešte len v plienkach. Baví mať byť pri zrode. Baví mať robiť niečo po prvý krát.

Všetko je niekedy po prvý krát. A paradoxne, nič nie je nové pod Slnkom. Napriek tomu, že veci sa opakujú, opakujú sa v iných variáciach. Všetci si nakoniec to svoje "nové pod slnkom" prežívame po prvý krát.

Vladimír Gábor

Vladimír Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slobodný človek nehľadá nepriateľov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKomentáreÚvahy idealistoveFotoblogInternetFilozofické variácieSúkromné momentkyDrobnostiMoje myšlienky slovami iných

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu