reklama

Kto Googluje, ten nájde

Začul som z rádia melódiu onej neznámej pesničky, o ktorej som vôbec nič nevedel, ale ktorá vo mne vždy spontánne vyvolala také príjemné šteklenie v oblasti žalúdka. Tak veľmi som chcel vedieť čo je to za skladbu - a chcel som ju počúvať znovu a znovu a znovu! Ten podmanivý ženský hlas a čarovná melódia!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Cítil som sa však bezmocne, nevedel som nič o interpretovi a moja angličtina nestačila na to, aby som pochytil niečo z textu. Nikto z môjho okolia nevedel kto to spieva.

Teraz sedím v pohodlí svojej obývačky, pozerám a počúvam videoklip The Old Town z unplugged koncertu The Corrs. Popritom letmo sledujem text .

Stačilo pri tom tak málo. Vedel som, že skladbu hrajú na Twiste. Pozrel som si teda ich stránku, kde (našťastie) zobrazujú názov a interpreta aktuálnej piesne, bežiacej v éteri. Potom už len stačilo použiť Google a vyhladať frázu Old Town The Corrs download . Piaty odkaz vedie na videoklip piesne Old Town z koncertu naživo, ktorú spievajú Andrea, Caroline a Sharon tak nádherne podmanivo a čisto.

Internet je oveľa viac než televízia. Človek s ním síce musí trochu bojovať, aby ho skrotil a vedel s ním dosiahnuť to, po čom túži (nájsť to, čo hľadá), ale stojí to za to.

Vladimír Gábor

Vladimír Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slobodný človek nehľadá nepriateľov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKomentáreÚvahy idealistoveFotoblogInternetFilozofické variácieSúkromné momentkyDrobnostiMoje myšlienky slovami iných

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu