reklama

Natiahla sa za mnou ako chobotnica

Vystrčila mi pred oči akési telové mlieko zabalené vo farebnej krabičke s tým, že je to darček pre mňa - úplne zadarmo. Takmer ho pustila na zem, čo ma prinútilo vziať si ho do rúk. Pousmial som sa a pristal som teda na hru, ktorú začala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Otočila sa a odkráčala k svojmu stánku prepchatému podobnými krabičkami s podobnými fľaštičkami. Vzala ďalšiu z nich a začala vysvetľovať. Mliekom mi natrela jednu ruku, parfémom postriekala druhú. To všetko vraj dostanem od nej teraz zadarmo. A prečo? Lebo naša firma nemá reklamu v televízii, ani v novinách, ani na billboardoch a preto si môže dovoliť rozdávať svoje výrobky ľuďom, pričom sa spolieha na to, že keď s nimi budú spokojní, odporučia ich svojim známym, ktorí si ich kúpia. Ozaj, práve si mám všimnúť ako rýchlo sa to mlieko vstrebalo do pokožky a vôbec ju nezanechalo mastnú! No čakali by ste to?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Krásne. Začal som jej veriť. Asi mám fakt šťastie, že prinesiem domov zadarmo dva zaujímavé výrobky, ktorých cena, ako mi už stihlo byť vysvetlené, presahuje 1000 slovenských korún. A to všetko dnes zadarmo! Vau (Wow)!

V rukách mám dve krabičky a slečna sa naťahuje za ďalšou. Koľké šťastie! Dnes mi môže dať zadarmo aj túto vodu po holení. Vlastne, má sa používať pred, aj po holení. Ešteže nie aj počas holenia, lebo to by som si nevedel celkom dobre predstaviť. Pred holením fúzy vraj tak zdeptá, že budú od žiletky samé odskakovať... Joj, nie, ona to povedala nejako inak. A ozaj, spomenul som, že aj toto je k tomu všetkému zadarmo?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Fantastické. Na rukách mám už tri krásne zabalené vysokokvalitné výrobky, ktoré mi táto milá slečná dáva zadarmo. Nenápadne poškuľujem po tej peknej darčekovej taške zavesenej na jej svätostánku s tovarom. Hodila by sa mi, lebo mi tie veci už pomaly padajú z rúk. Ale .... čo to! Má pre mňa ešte jeden mimoriadny darček! A určite neuhádnete že zadarmo! Ešte si môžem aj vybrať -skvelú pánsku športovú, alebo elegantnú vôňu. Nie som ani jedno, ani druhé, no vyberám si športovú.

Ale teraz mi to z rúk už naozaj všetko spadne. Slečna mi pohotovo podáva vytúženú darčekovú tašku, kde si svoj úlovok spokojne odložím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teda, kto by to povedal? Človek si ide kúpiť do hypermarketu dvadsať dekov tresky a zrazu koľké bohatstvo ho skrz-naskrz prepadne. Dostávam kozmetiku Belaggio v hodnote 3000 korún celkom zadarmo!

No, ale čo to... Slečna hovorí niečo o tom, že aby mi to všetko mohla dať zadarmo, musím si kvôli čomusi ten posledný výrobok kúpiť. Ale keďže dnes už mám taký šťastný deň, tak nezaplatím zaň plnú sumu, ale dostanem zľavu neviemkoľko percent a zaplatím len 770 korún slovenských! Myslí to vážne, a už aj vyťahuje peňaženku.Tovar mám naložený a všetko dostávam zadarmo.
Človek aby mal až pocit viny, že si to zadarmo za 770 korún nekúpil...

Vladimír Gábor

Vladimír Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slobodný človek nehľadá nepriateľov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKomentáreÚvahy idealistoveFotoblogInternetFilozofické variácieSúkromné momentkyDrobnostiMoje myšlienky slovami iných

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu