reklama

Dramatické zlacnenie plynu za vlády strany SMER

Médiami sa prevalil škandál s chybným grafom o cene plynu pre domácnosti, ktorý používali v diskusiách Robert Fico a Peter Kažimír. Tento graf ukazoval, že po nástupe vlády Roberta Fica klesla zo 45 centov na 5 centov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Reakcie blogerov a komentátorov majú rôzne pointy, niekto žiada ospravedlnenie v médiách, iný to považuje za vrchol demagógie a podobne.

Mňa zaujali v tejto kauze dva momenty. Spôsob akým na zavádzajúci graf reagoval Kažimír a bohorovnosť s akou tento graf obaja spomenutí prezentovali.
Peter Kažimír reagoval približne slovami: "Sadli sme na lep Štatistickému úradu."Takže nie oni, v ekonomickom oddelení SMERU urobili zásadnú chybu a nesprávne interpretovali štatistické informácie, ale samotný ŠU nachystal akúsi búdu, akýsi chyták či lep, na ktorý sa oni chytili. To je povšimnutiahodné.

Druhá zvláštnosť s tým tiež súvisí. To v SMERE nikoho ani nachvíľu netrklo, že tie čísla nesedia a niečo tam nie je v poriadku? To majú nasadené až také ružové okuliare? To sú do seba až takí zahľadení, že čo i len na chvíľu uverili, že cena plynu po ich nástupe do vlády klesla takmer o 90%? Nasvedčuje to na dosť veľkú odtrhnutosť od reality.

Až sa bojím, že ak s takouto ľahkosťou a presvedčením o pravdivosti dokázali prezentovať tento graf, aké ešte grafy sa im váľajú po stoloch a zásuvkách. Ak majú podobné chyby aj v grafoch zobrazujúcich vývoj zadlžovania SR, tak sa naše deti majú na čo tešiť...

Vladimír Gábor

Vladimír Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slobodný človek nehľadá nepriateľov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKomentáreÚvahy idealistoveFotoblogInternetFilozofické variácieSúkromné momentkyDrobnostiMoje myšlienky slovami iných

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu