reklama

Mojich päť minút slávy

21.1.2005 Keď mi včera zavolala dramaturgička relácie Doma s Markízou, bol som zaskočený. Vraj sa jej veľmi páčil môj článok "18 vecí, ktoré sa menia v živote novopečeného otca", ktorý si prečítala v papierovom vydaní pondelkového SME. Tak sa začalo mojich 5 minút slávy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Pri písaní toho článku som sa dobre bavil a dúfal som, že sa bude páčiť aj návštevníkom môjho blogu. Ale toto? Doma s Markízou? Čo to vôbec je?

Vraj téma relácie bude "Ach tie starosti otcovské" a či nechcem prísť. Hovorím, že dobre. Manželka mi už vysvetlila, čo je to za reláciu, kde by som mal zažiť svojich 5 minút slávy. Snáď to nejako zvládnem. Práve som však ochorel a hlas mám ako starý, hrdzavý, plechový bubon. Neviem, či tam nakoniec pôjdem... Nikdy by mi ani vo sne nenapadlo, že sa vďaka môjmu blogu dostanem do televízie. Ale, ale ... prrrr. Ešte sa vlastne vôbec nič nestalo.

.... (o pár dní) ...

25.1.2005
Práve som sa vrátil z Bratislavy, z natáčania. Bolo to výborné. Zoznámil som sa s Ivom Gogálom, Yxom z Hexu a Mariánom Labudom mladším. Sú to úplne pohodoví ľudia. Bolo by fajn si s nimi niekde vyjsť na pivo a pokecať si, keby sme sa lepšie poznali a mali si čo povedať, samozrejme.

Príjemne ma prekvapila aj Janka Hospodárová, ktorá je mojou jedinou obľúbenou tvárou z TV Markíza. Je veľmi príjemná a pôvabná. Zahral som sa na otravného ctiteľa a dal som sa s ňou odfotiť. Ochotne na to pristala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



Najradšej však som, že sa zabávala celá moja rodina. Brat s manželkou a dvomi synmi vraj teatrálne spustili obrovský potlesk, keď ma zbadali na obrazovke. Mojej mame sa tlačili slzy do očí, keď púšťali fotografie jej vnučky - našej Chantal a volalo mi kopec známych, ktorí mi žartovne gratulovali k mojej ohromujúcej mediálnej kariére. Synovca Deniska som však sklamal - hovorí, že som namyslený, lebo som mu z televízora nezakýval. Už len kvôli tejto zábave sa tam oplatilo ísť.

Bola to fajn skúsenosť.

Vladimír Gábor

Vladimír Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slobodný človek nehľadá nepriateľov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKomentáreÚvahy idealistoveFotoblogInternetFilozofické variácieSúkromné momentkyDrobnostiMoje myšlienky slovami iných

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu