reklama

Síce drahšie, ale zato redšie a menej kvalitné

Niekto pri prechode na Euro mení menu, nie cenu. Iný mení aj cenu a ešte k tomu dáva bonus - znižuje kvalitu, alebo množstvo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Ak som niekedy kupoval v Hypernove krabicový pomarančový džús tak to bol 100%-ný Euro Shopper v jednolitrovej krabici, donedávna za cenu iba 14,90 Sk.

Dnes som si všimol (zrejme to predávajú už dlhšiu dobu) dvakrát tak veľké - dvojlitrové balenie tej istej značky, už len 50%-né, ale za 37,90 Sk.

Ak k jednolitrovému 100%-tnému džúsu prilejeme 1 liter čistej vody, dostaneme 2 litre džúsu, ale už len 50%-ného. Okrem toho, že je na to treba cca 2x tak väčšiu krabicu, stačí k tomu snáď už len tá voda. Prečo teda cena vyskočila zo 14,90 na 37,90, keď sme k džúsu pridali len vodu a väčšie balenie?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Buď neviem počítať, niekomu brutálne stúpli náklady, alebo chce niekto viac peňazí za menej muziky.

Vladimír Gábor

Vladimír Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slobodný človek nehľadá nepriateľov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKomentáreÚvahy idealistoveFotoblogInternetFilozofické variácieSúkromné momentkyDrobnostiMoje myšlienky slovami iných

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu